راه‌اندازی کلینیک درمانی بیمارستان بیرجند برای خدمت‌رسانی به محرومان
کد خبر: 4040020
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

 راه‌اندازی کلینیک درمانی بیمارستان بیرجند برای خدمت‌رسانی به محرومان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند اظهار کرد:کلینیک سونوگرافی بیمارستان ولی‌عصر بیرجند در راستای خدمت به محرومان و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت راه‌اندازی شد.

سید محمد موسوی میرزایی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، سید محمد موسوی میرزایی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند، شب گذشته 13 اسفندماه اظهار کرد: کلینیک سونوگرافی در بیمارستان ولیعصر(ع) بیرجند صبح و عصر با تعرفه دولتی با اولویت سونوگرافی دوران بارداری برای خانم‌های باردار و به‌صورت ویژه با اولویت خانم‌هایی که بضاعت مالی ندارند خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: همه شهروندان استان می‌توانند از این خدمات استفاده کنند و در شرایط ترافیک نوبت‌دهی، اولویت برای سونوگرافی مراقبت در دوران بارداری است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند گفت: هم استانی‌ها می‌توانند برای نوبت گیری سونوگرافی در بخش دولتی بیمارستان ولیعصر با تعرفه دولتی همه‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل با شماره‌تلفن ۳۱۰۰۵-۰۵۶ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام
captcha